Serwis
Zawsze dokładamy wszelkich starań aby nasz sprzęt działał jak najlepiej, a klient był zadowolony. Ale nigdy nie można wykluczyć awarii - wtedy sprzętem zajmie się nasz serwis. W przypadku naszych komputerów dojazd do klienta w obrębie gminy Skoczów GRATIS w ramach gwarancji, pod warunkiem że usterka kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej. Zajmujemy się również serwisem pogwarancyjnym:
- naszych komputerów oraz komputerów innych marek
- notebooków
- drukarek
- monitorów
- tabletów
- zasilaczy UPS
- kasy i drukarek fiskalnych (marki FAREX, ELEMIS, TELESTAR)
Warunki gwarancji:
- Wady i uszkodzenia sprzętu w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni. Czas naprawy może ulec zmianie w przypadku potrzeby sprowadzenia części
- Sprzęt powinien być dostarczony kompletny, najlepiej w oryginalnym opakowaniu oraz z całą dokumentacją i nośnikami dołączonymi do urządzenia
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń sprzętu wynikających z nieprawidłowego użytkowania sprzętu, wykonywania napraw przez osoby nieupoważnione oraz z powodu działań wirusów komputerowych. Gwarant nie odpowiada za utratę danych – użytkownik jest zobowiązany do wykonania kopii danych we własnym zakresie
- Kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia naruszenia plomb gwarancyjnych, mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz losowych uszkodzeń (klęski żywiołowe)
- Firma gwarant nie bierze odpowiedzialności za problemy wynikłe przy współpracy sprzętu z urządzeniami peryferyjnymi zakupionymi u innych dostawców
- Karta gwarancyjna bez daty sprzedaży, pieczątki firmy, podpisu sprzedającego oraz podpisu Kupującego jest nieważna
- Prawa i obowiązki stron reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych w niniejszej umowie, których przyjęcie Nabywca potwierdza własnoręcznym podpisem